10,8 C
Kozienice
wtorek, 17 maja, 2022
0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Co ciekawego grają w kinie radomskiej Elektrowni? Przed nami Elektryzujący Maraton Filmowy

Popularne

Przedstawiamy kalendarz projekcji kina w Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej “Elektrownia” na dni 24-31 grudnia oraz informacje na temat Dyskusyjnego Klubu Filmowego.

KALENDARZ PROJEKCJI  24 XII – 31 XII  2021

24 XII (piątek) – 26 XII(niedziela )   

KINO NIECZYNNE – WESOŁYCH ŚWIĄT

27 XII (poniedziałek)

10.30 – Filmy dla dzieci – GWIAZDKA KLARY MUU, animowany, dubbing, Norwegia, b/o wieku

12.00 – NĘDZARZ I MADAME, Polska, od 12 lat

14.15 – BIAŁY POTOK, Polska, od 15 lat

16.00 – HISZPAŃSKI ROMANS, USA, Hiszpania, Włochy, od 15 lat (premiera)

 Dyskusyjny Klub Filmowy – ELEKTRYZUJĄCY MARATON FILMOWY

17.45 – GUNDA, dokumentalny, Norwegia, USA, od 15 lat (premiera)

19.30 – MATKI RÓWNOLEGŁE, Hiszpania, od 15 lat (pokaz przedpremierowy)

28 – XII (wtorek)

Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

13.45 – Filmy dla dzieci – GWIAZDKA KLARY MUU, animowany, dubbing, Norwegia, b/o wieku

15.00 – NĘDZARZ I MADAME, Polska, od 12 lat

17.15 – PULS SIÓSTR, Radomski musical filmowy

18.15 – BIAŁY POTOK, Polska, od 15 lat

20.00 – HISZPAŃSKI ROMANS, USA, Hiszpania, Włochy, od 15 lat (premiera)

28 – 30 XII (środa – czwartek)

Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia

14.30 – Filmy dla dzieci – GWIAZDKA KLARY MUU, animowany, dubbing, Norwegia, b/o wieku (30 XII ostatni dzień)

16.00 – NĘDZARZ I MADAME, Polska, od 12 lat

18.15 – BIAŁY POTOK, Polska, od 15 lat

20.00 – HISZPAŃSKI ROMANS, USA, Hiszpania, Włochy, od 15 lat (premiera)

31 XII 2021 – 1 I 2022 (piątek – sobota)

KINO NIECZYNNE – SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.mcswelektrownia.pl

KASA KINA CZYNNA:

poniedziałek: pół godziny przed pierwszym seansem, do rozpoczęcia ostatniego seansu.

wtorek- piątek: od 10.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.

sobota- niedziela: od 12.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.

Uwaga! – NIE GRAMY REKLAM – Spóźniający się przeszkadzają innym widzom.

 

Ceny biletów:

– tani poniedziałek: 13 zł, wtorek – czwartek: 17 zł, piątek – niedziela: 20 zł

– filmy dla dzieci: 15 zł

– bilety grupowe (powyżej 5 widzów, w dowolny dzień) – 15 zł

– pokazy przedpremierowe – 23 zł

– Sztuka Na Ekranie, pokazy specjalne – 26 zł

– karnet (ważny do 30 VI 2022), na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach Dyskusyjnego Klubu Filmowego  – 33 zł,

– wejściówka na jeden film w ramach DKF w poniedziałek – 13 zł,

– w pozostałe dni tygodnia w których są pokazy w ramach DKF, obowiązują ceny na dany dzień.

Wszystkie filmy na zamówienia zbiorowe dostępne są w późniejszych terminach.

Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane

Zastrzegamy sobie prawo zmian repertuaru z przyczyn niezależnych od Kina MCSW Elektrownia.

OPISY PREMIER:

HISZPAŃSKI ROMANS, reż. Woody Allen, USA, Hiszpania, Włochy 2020 (92’)

Mort i Sue to amerykańskie małżeństwo, które przybywa na festiwal filmowy w San Sebastian w Hiszpanii. On jest byłym wykładowcą filmoznawstwa, a ona specjalistką od reklamy pracującą dla młodego i obiecującego reżysera Philippe. Mort szybko zauważa, że Sue jest zafascynowana swoim podopiecznym oraz że to zainteresowanie wykracza poza czysto zawodowe ramy. W ich małżeńskiej relacji pojawia się kryzys. Pewnego dnia Mort trafia na wizytę do pięknej lekarki, która podziela jego zainteresowania i spojrzenie na świat. Nowopoznana kobieta również tkwi w trudnym związku – jej mąż jest malarzem o bardzo porywczym temperamencie.

Czy za sprawą nowej znajomości Mort odnajdzie nadzieję i optymistycznie spojrzy w przyszłość? W życiu, jak w kinie – wszystko jest możliwe!

GUNDA, reż. Viktor Kosakovskiy, dokumentalny, Norwegia, USA 2020 (93”)

Nie było jeszcze takiego filmu o zwierzętach.

“Gunda” jest nakręconym z niespotykaną empatią portretem zwierząt hodowlanych: tytułowej świni i jej młodych, a także krów i kurczaków.

Wybitny dokumentalista Wiktor Kossakowski, jak sam o sobie mówi: pierwszy wegetarianin ZSRR, postawił kamerę na wysokości oczu swoich bohaterów. Ta perspektywa pokazuje, bez żadnego dydaktyzmu i pouczania, jak złożone są światy psychiczne zwierząt hodowlanych.

Reżyser wybrał powolną obserwację. Zrezygnował z muzyki i koloru, aby nie manipulować zanadto emocjami. Podobnie jak w swoich poprzednich filmach pozostawia widzowi swobodę interpretacji. Nie sposób jednak po seansie nie pomyśleć o własnym stosunku do hodowli przemysłowej zwierząt i jedzenia mięsa.

“Gunda” jest kameralnym dokumentem nakręconym z wielkim sercem i otwartą głową. Kossakowski otwiera perspektywę przekraczającego wszelkie granice międzygatunkowego spotkania.

MATKI RÓWNOLEGŁE, reż. Pedro Almodovar, dramat, Hiszpania 2021 (120’)

Najnowszy film Pedra Almodóvara, z nagrodzoną za swoją rolę na festiwalu w Wenecji Penélope Cruz, to wyznanie wiary w siłę w kobiet, ich solidarność i odwagę. Czułe, a przy tym żywiołowe; ciepłe, ale niepozbawione dramatycznych zwrotów akcji; pełne nadziei, która przychodzi po bolesnych stratach – „Matki równoległe” portretują życie w jego wszystkich odcieniach. Film został z entuzjazmem przyjęty przez krytykę, która nie szczędzi mu komplementów. Najlepszy Almodóvar od „Wszystko o mojej matce” (Variety), Penélope Cruz w swojej najlepszej roli (Time), Pulsująca emocjami historia (The Wrap), Wielki pean na cześć kobiet (Little White Lies) – piszą zachwyceni recenzenci.

Bohaterki filmu, Janis (Cruz) i Ana (Milena Smit), spotykają się na oddziale położniczym. Ta pierwsza jest dojrzałą kobietą, ta druga ledwie przestała być nastolatką. Obie są singielkami, obie czeka samodzielne macierzyństwo. Janis wie, że sobie poradzi, Ana jest pełna obaw. Wydaje się, że ich ścieżki ledwie się przetną, tymczasem więź, która je połączy, okaże się mocna jak pępowina. Jak to u Almodóvara bywa: zbieg okoliczności może stać się przeznaczeniem, a rodzina z wyboru tą, która zaoferuje bezwarunkową akceptację i miłość.

„Matki równoległe” to nie tylko tragikomiczna, intymna opowieść o bólu i blasku macierzyństwa. To również mocny głos przeciw rodzinnym sekretom i ukrywaniu prawdy o przeszłości. I właśnie kobiety, które tworzą pomost pomiędzy przeszłością i przyszłością, okazują się w filmie Almodóvara bezkompromisowymi rzeczniczkami otwartości przynoszącej ulgę i oczyszczenie.

Kino studyjne, działające przy Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej Elektrownia w Radomiu, zaprasza na Elektryzujący Maraton Filmowy w ramach cyklu DYSKUSYJNY KLUB FILMOWY, w poniedziałek, 27 grudnia.

Godz. 17.45, GUNDA, reż. Viktor Kosakovskiy, dokumentalny, Norwegia, USA 2020 (93”)

Nie było jeszcze takiego filmu o zwierzętach.

“Gunda” jest nakręconym z niespotykaną empatią portretem zwierząt hodowlanych: tytułowej świni i jej młodych, a także krów i kurczaków.

Wybitny dokumentalista Wiktor Kossakowski, jak sam o sobie mówi: pierwszy wegetarianin ZSRR, postawił kamerę na wysokości oczu swoich bohaterów. Ta perspektywa pokazuje, bez żadnego dydaktyzmu i pouczania, jak złożone są światy psychiczne zwierząt hodowlanych.

Reżyser wybrał powolną obserwację. Zrezygnował z muzyki i koloru, aby nie manipulować zanadto emocjami. Podobnie jak w swoich poprzednich filmach pozostawia widzowi swobodę interpretacji. Nie sposób jednak po seansie nie pomyśleć o własnym stosunku do hodowli przemysłowej zwierząt i jedzenia mięsa.

“Gunda” jest kameralnym dokumentem nakręconym z wielkim sercem i otwartą głową. Kossakowski otwiera perspektywę przekraczającego wszelkie granice międzygatunkowego spotkania.

Godz.19.30, MATKI RÓWNOLEGŁE, reż. Pedro Almodovar, dramat, Hiszpania 2021 (120’)

Najnowszy film Pedra Almodóvara, z nagrodzoną za swoją rolę na festiwalu w Wenecji Penélope Cruz, to wyznanie wiary w siłę w kobiet, ich solidarność i odwagę. Czułe, a przy tym żywiołowe; ciepłe, ale niepozbawione dramatycznych zwrotów akcji; pełne nadziei, która przychodzi po bolesnych stratach – „Matki równoległe” portretują życie w jego wszystkich odcieniach. Film został z entuzjazmem przyjęty przez krytykę, która nie szczędzi mu komplementów. Najlepszy Almodóvar od „Wszystko o mojej matce” (Variety), Penélope Cruz w swojej najlepszej roli (Time), Pulsująca emocjami historia (The Wrap), Wielki pean na cześć kobiet (Little White Lies) – piszą zachwyceni recenzenci.

Bohaterki filmu, Janis (Cruz) i Ana (Milena Smit), spotykają się na oddziale położniczym. Ta pierwsza jest dojrzałą kobietą, ta druga ledwie przestała być nastolatką. Obie są singielkami, obie czeka samodzielne macierzyństwo. Janis wie, że sobie poradzi, Ana jest pełna obaw. Wydaje się, że ich ścieżki ledwie się przetną, tymczasem więź, która je połączy, okaże się mocna jak pępowina. Jak to u Almodóvara bywa: zbieg okoliczności może stać się przeznaczeniem, a rodzina z wyboru tą, która zaoferuje bezwarunkową akceptację i miłość.

„Matki równoległe” to nie tylko tragikomiczna, intymna opowieść o bólu i blasku macierzyństwa. To również mocny głos przeciw rodzinnym sekretom i ukrywaniu prawdy o przeszłości. I właśnie kobiety, które tworzą pomost pomiędzy przeszłością i przyszłością, okazują się w filmie Almodóvara bezkompromisowymi rzeczniczkami otwartości przynoszącej ulgę i oczyszczenie.

– karnet (ważny do 30 VI 2022), na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach        Dyskusyjnego Klubu Filmowego  – 33 zł,

– wejściówka na jeden film w ramach DKF w poniedziałek – 13 zł,

– w pozostałe dni tygodnia w których są pokazy w ramach DKF, obowiązują ceny na dany dzień.

MCSW Elektrownia zastrzega sobie prawo zmian repertuaru

Pełny repertuar dostępny na www.mcswelektrownia.pl

Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czytaj więcej

- Reklama -

Ostatnio dodane